This is war!

Var till tandläkaren i Falun idag pga att min tandställning lossnade. Eftersom jag skulle åka hem med far när han slutade så fördrev jag tiden på stan och då gick jag bland annat till djurmagazinet och kollade in alla djur jag vill ha. Jag har velat ha en skäggagam ett tag nu, dom verkar så himla mysiga och dessutom kostade dom bara 750 kronor :O. Iaf så fick jag syn på en till cutiepie, en kragagam och den bara satt där och sa att den var sötast i världen och så var den svart, den blev liksomt bara sötare och sötare. Så jag måste skaffa ett jobb nu för det var ganska mycket dyrare än skäggagamen, den kostade 2800kr. Så jag måste nog skaffa ett stort hus när jag flyttar hemifrån så jag får plats med alla mina fiina djur :)
Nu blir det att mysa med 30 Seconds to Mars nya skiva som finns på spotify ^^ Kärlek I tell you <333

Tjing, V

 
Kragagamen dom har på djurmagazinet i Falun.

 Skäggagam

Kommentarer
Postat av: Agnes är det sant att du är lesbisk?!

fett nice :D vi kan flytta till ett stort hus, med en massa djur!! :D Så kan vi ha varsin pöjk i en bur också Grrrrr (x PUWSSS<3

2009-12-10 @ 00:03:31
URL: http://HHÖHÖHÖHÖÖÖSKULLE x)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0