Lycka till nästa gång.

Tjo!

Jag var på bio igår och såg New Moon med en massa folk. New Moon var den andra filmen ifrån The Twilight Saga, och jag kan säga att denna filmen var bättre än Twilight, lite. Jag tyckte inte musiken passade in på vilken känsla som skulle förmedlas. När det var meningen att det skulle vara ett "cry moment" så fick jag mer en känsla att "jaha vad tråkigt, livet går vidare". Det skulle liksomt inte vara så tycker jag. Men man kan inte heller förvänta sig att filmen skulle vara som boken, dom kan inte göra allt som står i boken. Då skulle filmen bli alldeles för lång. Känslorna som beskrivs så bra i boken kanske inte kommer fram i filmen för det är skådespelarna som själva måste förmedla dom, men kanske inte alltid kan göra det på ett bra sätt. Men ett plus var iaf att man fick se "pussar" och lite mer kärlek, tycker att det var alldeles för lite sånt i Twilight. För mig fick filmen en stark trea och jag hoppas dom kommande filmerna i serien blir bättre.

Känns som jag skrev en film recension, var kanske det jag gjorde. Jag måste ju få säga vad jag tycker ;)

Tjing, V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0