Dagens pizza!

Tjosan!

Kom hem för en liten stund sen, har varit på bio och checkat in Fame. Var skapligt bra och väldigt många hot guys var det med också. Helt otroligt, men jag kommer såklart inte ihåg deras namn. Jag sitetr iaf framfördator (näähää :O) och Agnes är här och hon har sminkat sog som en zombie brud eller liknande. Så nu håller hon på och tar massa egokort ^^. Hon ville kolla på To fast and furious, men det verkar inte som det blir något.
Tidigare idag var jag på Lager i Sågmyra, köpte hörkurar från wesc och en orange stickad väst typ. Får lägga in bild på den sen, den är grymt snygg tycker jag.

Nog med tråkig vetskap och dags för nåt roligare.
Tjing,V


Så här såg jag ut när jag lekte med sminket här om dagen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0