Pain

Fick rysligt ont i ryggen nu. Det känns som att en varg biter en i ryggen, även fast jag inte varit med om något sådant så kan jag bäst beskriva smärtan på det viset.
Det var inte om mitt ryggont jag skulle skriva i detta inlägg så jag får hitta på något roligare.
Jag var in på Kommun huset idag med Agnes och hämtade ett papper om lägenhetsansökan, får se var det leder till. Jag tänker inte skriva nånting mer om det nu p.g.a massa personliga skäl. Personliga skäl...låter som när man inte ville vara med på idrotten i typ 8:an, hehe.
Nu har jag även bestämt mig för att jag ska ha halloweenfest den 30 oktober. Får se vilka som kommer och hur många vi blir. Som vanligt hoppas jag det blir roligt och jag får nog sms:a med Becca och fråga om hon har några tips. Det var ju faktiskt hon som skulle ha festen från början, ungefär. Så jag kommer väl se ut som bilden nedan....eller lite mer genomtänkt kanske ;P

Tjing, V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0