Två timmar med Muse!!!

Tjosan!

Har som sagt spenderat helgen i Stockholm med moder. På fredagen och söndagen shoppade vi och på lördagen var det konsert!!!!!! Jag var överlycklig över att få se Muse. Dom var världens bästa, även fast dom bara fick 2 plus av nån aftonbladet snubbe. Men han är nog dum i huvudet. Som man såklart gör när man är på konsert så köper man en tröja, så då fick jag stå i en "kö" i ungefär 40 minuter, men det var "världens snyggaste" kille framför mig så det var helt okej ^^ Sedan så gick vi och satte oss och bredvid mig satt det två killar, dom var inte så pepp. Dom satt och klappade takten lite ibland den ena mer än den andra. Killarna bakom var mer entusiastiska dom sjöng med världens inlevelse.
Finns inte så mycket mer att säga, såg några man "kände" med dom total ignorerade en så då får det väl vara så då. En annan stirrade med "evil eye" så jag glodde bara på han xD
Nu ska jag titta om det vart några bra foton ifrån konserten så jag kan lägga upp några här sen, hoppas på det.
Tjing, V

Kommentarer
Postat av: agge tha Bagge

vilken diss!? :O </3 heartbraker 4 evva!! MED STORT H!!! :(

2009-10-28 @ 00:29:38
URL: http://agneswallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0