Glader igen :)

Tjo!

Jag trodde jag skulle vara sur hela dagen idag p.g.a att min /vår idrotts lärare är dum i huvudet och ingen IP kille vet vad fair play betyder, för dom kan absolut inte passa en själv när man är "fri" men deras buddy is när han står omringad av 4 i det andra laget. Men det tycker idrottlsäraren är bra och tycker att man måste visa sig lite mer. -.- Suug mina kaktusar I tell you. Men såklart blev jag på bättre humör när jag gick in på en killes BDD och där stod att en utav 30 Seconds to Mars nya låt har kommit ut. Så jag fick såklart att signa in mig på youtube och höra det nya mästerverket, så nu ska ni också få göra det.
Jag började nästan gråta och jag har ett stort jävla smile on my face.


Puss och Kram <3
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0