Inlagd västeråsgurka.

Tjajsan ^^
Var ett ganska bra tag sedan vi kom herm ifrån Västerås och vi var såklart på IKEA. Vi köpte hur mycket som helst skulle jag vilja säga. Har/ska även köpa mig en ny säng till lägenheten, om jag inte gjorde det skulle jag ju aldrig kunna sova i Karlsarvet typ. Eftersom vi har köpt så många grejer ska vi börja flytta in imorgon, det blir spännande. Jag har inte gjort nånting sånt förut, har ju bara bott här ute på "landet". Men det ska bli skit kul...att jag inte måste gå upp så tidigt på mornarna. Nu har jag nyss sett på gårdagens idol avsnitt och jag tycker Erika var väldigt duktig idag/igår. I never thought that. Nu ska jag iaf försöka tänka igenom vad jag måste ha med mig och inte vara alltför hispig så jag kan sova inatt.

Tjing, V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0