It´s alright

Hihi, idag har jag och min moder fått en lägenhet i Leksand. Får se när vi flyttsr in, den närmaste tiden iaf. Jag tror jag kommer leka med Mickis eller Agnes varje dag, fast det är väl helt okej I guess. Dom kanske blir sura på mig om jag ska hålla på så hela dagarna, leka alltså. Men då får jag väl hitta på någon annan rolig person att leka med ^^. En annan rolig sak jag fått reda på idag är aatt Ulla ville åka på Ikea i kungens kurva så på lördag åker vi till Stockholm. Hihi. Sen så ska jag och Ulla ha myskväll på fredag också, får se om vi går på bio eller hyr film.
Nu har jag bestämt klädsel till dom kommande tre dagarna så nu kan jag ta det lite lugnt tills True Blood börjar och jag blir hispig igen.

Tjing, V


Såhär såg jag ut i lördags när jag lekte med Agnes, kommer antagligen även se ut så på min halloween fest på fredag om två veckor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0