Som dom bröder vi är.

Tji!

Vet inte om det var länge sedan jag skrev? Jag har iaf plockat upp i lägenheten dom senaste två dagarna, man kan säga det iaf. Hade inte så mycket, bara en madrass och lite kläder typ. Sen så har jag inget internet där borta heller, så det blir nog ännu färre uppdateringar här, såklart. Jag har ändå inget intressant att berätta om.
Idag är det träning men imorgon slår vi på stort och går på hockey ^¨. Det bruka rjag ju, men imorgon är det daladerby mellan leksand- mora. Skiit spännande :D Sticko Per har iaf världens bästa låt som intro till varje match och varje gång man hör den får man gåshud :)
Lyssna och njut I tell you :)



Tjing, V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0